søndag 28. desember 2014

Nisse-traumer

Kall meg gjerne "sær", men jeg klarer ikke ha nisser med ansikt i hus!
 
Det stammer nok fra barndommen med minner om julebesøk til besteforeldre, tanter og onkler med skumle kjellerstuer fylt med nisser med gummiansikt og fårete glis med blottlagte tenner. Og aller helst skulle det pyntes med nisser i sofaen.Husker ennå hvor ubehagelig jeg syntes det var å sitte og se på julefilmer med disse nissene med gummiansikter rundt meg i sofaen. (Jaja, det finnes verre traumer enn dette!:) )
 
Så da jeg i år skulle pynte til jul i eget hus for første gang, så ble det ikke uventet nisser med nisselua trukket godt nedover ansiktet. Nesen stikker frem på samtlige, - men så må de jo få lov til å puste da...!

 
#jul #julepynt #nisser #interiør #hus #hjem #desember #advent #blogg #hverdag #inspirasjon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar