mandag 1. desember 2014

Cosy December

Endelig desember og første luke i Villa Hov sin julekalender! Fram til jul vil det komme et nytt innlegg med juleinspirasjon, mat og tips og triks hver dag, så følg med og bygg opp den gode julestemningen!
 
November har virket ekstremt lang, - spesielt når man overalt blir minnet på om at det snart er desember. Snart adventstid. Snart lov å dra frem julepynten. Snart lov til å drikke julebrus. Snart lov til å sette på julesangene på Spotify. Snart desember.
 
Det er ikke lett, men jeg hadde bestemt meg for å "spare meg" helt til desember, uten å gå på en julelåt-marsipan-julepynt-julebrus-smell! Jeg skal ikke påstå at jeg har vært helt trofast, men jevnt over er det et godkjent forsøk! Underveis har jeg dog brukt pinterest som "terapi", der jeg har samlet haugevis med juleinspirasjon. Her kommer en liten inspirasjonstavle med herlig desemberstemning, - for å sette stemningen på trappen til desember! 
 
#jul #inspirasjon #desember #vinter #hygge #kakao #cakepops #kakao #Christmas #interiør #mat #tips #julekos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar