fredag 14. november 2014

Vinner av Popcorn-maskin fra Modern House!

Forrige måned vant jeg Kitch`n sin facebook konkurranse der premien var den nye popcornmaskinen fra Modern House! Den lager popkorn på under to minutter, uten olje, salt og andre ulumskheter som finnes i mikro-popcorn! Da gjenstår det bare maiskorn, - og dermed kan vel disse popcorna kvalifiseres som grønnsak?? Det skal i så fall bli såre enkelt å få i seg 5 om dagen heretter :) (Lever i god tro!)
 
På bakgrunn av Kombinasjonen av at jeg akkurat er ferdig med studiene mine, akkurat har kommet ut i jobb og det faktum at jeg er over gjennomsnittet glad i popcorn; - så hadde jeg satt som en liten symbolsk feiring at jeg skulle kjøpe meg en popcornmaskin den dagen første skikkelige lønning kom på kontoen!  Tilfeldigvis kom jeg over denne konkurransen på facebook, og slang meg med! Og vant!
 
(Det ødela litt for den symbolske feiringen min med å kjøpe popkorn-maskin for første lønn, - men da blir det ismaskin i stedet:))
 
 
 

Popcorn; sunt snack-alternativ!
 
#popcorn #snacks #sunnere #livsstil #interiør #luksus #hverdag #blogg #side2 #konkurranse #mat #kveldskos #suntoggodt #sunnsnacks



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar