tirsdag 28. juli 2015

To hvite turtelduer...

Disse pottene/vasene kjøpte jeg sist jeg var i Aalborg, og har til nå egentlig ikke funnet noen plass eller funksjon til de. De var for lave til å brukes som blomstervaser, og for store til å brukes til telys eller liknende... Jeg kjøpte de kun fordi jeg syntes de var utrolig stilige, og fordi de passet så utrolig godt inn i stilen hjemme. Men nå har de iallfall blitt tatt i bruk! Måtte knekke av stilkene til blomstene for å få de til å passe, men det ble bare stilog når de fikk ulike høyder synes jeg!  De har fått sinn rolle som avlastningshjem til enkeltblomster når bukettene er for store til å passe fint i den store vasen, eller som siste hvilested for de enkeltrosene som holder seg pene så mye lenger enn resten av buketten... Jajaja.. I-lands problemer...! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar