onsdag 20. mai 2015

Ikke kast boksen; del 3

For litt siden kjøpte jeg meg en iskrem-maskin (long time dream), - men jeg fikk meg liksom ikke til å kaste esken... Den var rund og ganske robust, så jeg tenkte at denne kunne få gjøre nytte for seg som oppbevaring her i huset. Men utseendet måtte gjøres noe med før den fikk innpass i huset som fast inventar. Løsningen ble tapetrester som var blitt igjen etter at vi tapetserte trapperommet!

Nå brukes esken som oppbevaring av luer, vanter og skjerf!

Har tidligere skrevet innlegg om hvordan man kan gjenbruke både syltetøyglass, hermetikkbokser og valnøtt-bokser, så serien fortsetter! Heia gjenbruk!


Før:







#gjenbruk #redesign #diy #brukt #oppbevaring #klær #interiør #innredning #inspirasjon #blogg #hverdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar