onsdag 15. april 2015

Pretty sights in the streets of Manchester

Jeg får stadig høre det: det er en ren frustrasjon å gå rundt i nye storbyer med meg (siterer kjæresten min). Grunnen er rett og slett den at jeg alltid ser noe "vakkert" jeg MÅ ta bilde av. Det bør ikke være vakkert engang, - en gammel murvegg med avskalet maling kan være nok til å få meg til å stoppe opp. Går jeg i en gate jeg aldri har vært i før vet man rett og slett aldri hvor lang tid jeg kan bruke på å gå fra A til B. Heldigvis har kjæresten min nå lært seg at han bare må stoppe opp innimellom og faktisk sjekke at jeg er med han, - for det kan fort hende at jeg flere meter bak ham, -fult oppslukt i en liten detalj i en vegg eller på fortauet. Sånt blir det mange bilder av....!
 
 




#reise #inspirasjon #interiør #storby #urban #byliv #England #Manchester #hverdag #blogg #hverdagsluksus #opplevelser
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar