mandag 15. juni 2015

Oppslagstavle DIY

 Kontoret er under oppussingshammeren, og i den anledning har jeg laget et par prosjekter med fokus på gjenbruk og bruk av utradisjonelle materialer! Fargeskjemaet for rommet har falt på trehvitt + hvitt mot en dus hudfarget vegg (etter myyyye frem og tilbake med fargeprøver!)

Jeg har allerede delt et innlegg der jeg kjørte et upcycle-prosjekt med det gamle (utdaterte) kontor-tilbehøret som fikk nytt liv med litt bronze-spraylakk. (Sjekk ut innlegget her!)

Denne gangen stod oppslagstavle for tur! Jeg er sååå fornøyd med fargevalget på veggen, og ønsker å unngå å skjule den bak store flater og bilder. Så da begynte jeg å tenke litt i andre baner for å løse "oppslags-behovet". Jeg var innom en hyssingløsning med treklyper, før jeg helt tilfeldig kom over et armeringsnett i kassa-køen hos en flis-butikk! Disse kommer ofte i store dimensjoner, så kjøp en god armeringssaks/tang i tillegg dersom du ønsker en mindre utgave!

Litt hvit spraylakk var alt som skulle til for å skape en helt egen oppslagstavle som er både funksjonell, billig og superstilig!!

Hva synes dere?


Fra dette:
...til dette!




#diy #interiør #innredning #design #bolig #hjem #interiørinspo #inspo #inspirasjon #kontor #hjemmekontor #budsjett #hjemmelaget #kreativ #kreativt #gjørdetselv #hobby #hverdag #blogg #vår #oppussing

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar