mandag 11. mai 2015

Nytt kontor med fondvegg

Interiør-guruen Halvor fra Norges Styggest rom uttalte en gang at "fondvegger bare er sååååå 2005". Jeg er sååååå uenig i det! Fondvegger har ingen utløpsdato, men kan være et stilig bidrag til et kjedelig rom anytime! Å male en vegg i en sterk kontrastfarge i et ellers hvitt rom kan gjøre de mest fantastiske ting for romfølelsen, og derfor slår jeg et hardt slag for fondveggen! La fondveggen bestå!

Huset vi har flyttet inn i hadde 6 soverom (alle nyoppussede), og vi har slitt litt med å finne funksjoner for alle rommene. Et av de har fått tildelt den prestisjefylte rollen som "home-office", og det stiller jo visse krav. Dette rommet var malt i en offwhite farge, med hvite hyller og hvite karmer, og (you guessed it!) hvit dør. Et kontor skal være alt annet enn kjedelig, og heller gi inspirasjon, motivasjon og energi! Derfor har jeg nå bestemt meg for å male en fondvegg i kontoret! (Halvor kan få si det han vil!)

Siden jeg er "jobb-enke" om dagen med en samboer som er utenlands og jobber, så regner jeg med at avgjørelsene skal gå veldig greit. Avgjørelser går så mye enklere når det kun er EN person i husrådet (nemlig meg!). I like it!! Målet er å være ferdig med hele kontoret (innredning og maling) før han kommer hjem, - på den måten har han ingenting å protestere i mot...! .





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar